Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
King Rosalind
|
Geplaatst: 31-07-2020 02:40:53 Onderwerp: puma sko |
|
|
|
Tilføjelse af lidt farve til skoen er de grønne læder, puma sko der er bemærket på ankelen ud over siden af hælen og sidepanelerne. Et bemærkelsesværdigt træk er mellemsålen, der er dækket af et mønster bestående af hovedstadens 'mangfoldige multikulturalisme'. For dem, der ønsker at få et par, vil New Balance 1500 London Marathon være tilgængelig via lodtrækning END indtil 24. april. Gå videre til deres side for at få din chance for at kopiere et par. Vi har set Horween læder blive brugt på et par New Balance-modeller, men indtil nu havde vi aldrig set det på et par af adidas Originals Stan Smith.
Når man kun kaster et blik på det, kommer et spørgsmål til tankerne: '"Hvad tog der så lang tid ?!" Vej billigere end New Balance-modellerne, og de ser lige så gode ud. Jeg er en stor fan af Horween-læder, og det ser temmelig puma sneakers ud over disse to versioner af Adidas Originals Stan Smith.I 1982 havde Los Angeles Lakers nummer 1 i NBA-udkastet og valgte ingen anden end University of North Carolina frem James Worthy. Og selvom Worthy var nummer 1-udvælgeren og en nationalmester sæsonen før, gjorde han det til et punkt at puma sko dame studere en anden Lakers fremtidige og fremtidige Hall of Famer Jamaal Wilkes og drage fuld fordel af den position, han blev placeret i.
Vi talte med James om genudgivelsen af hans signatur-sneaker, og du kan tjekke, hvad han havde at sige nedenfor. Det var virkelig ikke så populært i 80'erne. Der var et par skoselskaber, der dominerede alt basketball som Converse, adidas og Nike, så jeg havde aldrig forestillet mig, at jeg skulle have min egen signatursko, før jeg blev introduceret til New Balance. Jeg afvigede lidt fra den '' store tre '', fordi jeg ledte puma sneakers herre efter noget unikt og ledte efter en velbygget sko. Jeg begyndte ikke virkelig at tænke på signaturskoen, indtil New Balance nærmede mig mig om den.
De prægede logoer og ENCAP Reveal flerfarvede sålenhed, Guld-hits på New Balance på hælen og øjerne og pull-tapperne på tungen.New Balance giver os ikke kun 575 i et Halloween-tema, men også to colorways i den klassiske 572 silhuet. Mens 575 indeholdt en kombination af rød, sort, grå og hvid, vælger 572 sig for lysere farver, der inkluderer gul og neongrøn. New Balance 572 '' Halloween'-pakken har to forskellige farveveje i New Balance-sneakeren. Begge par anvender premium ruskind overdel og læder accenter.
Et par bruger en lysegrå overdel med neongrøn accenter på snørebånd og hælflig, mens det andet vælger en mørkere grå på den øverste og gule hits på snørerne og New Balance-branding. Begge sneakers har også flekkede mellemsåler i deres respektive farver. Find begge spark nu hos udvalgte New Balance-forhandlere. Bare ind! New Balance Basketball har officielt annonceret deres godkendelse med med 3x NBA All-Star, Champion og Toronto Raptor Kawhi Leonard! Følgende erklæring blev frigivet i dag af Kawhi Leonard som svar på spørgsmål om hans godkendelsesaftale med New Balance puma sko hvid Basketball:
Handlen er endnu ikke officielt annonceret af New Balance eller Kawhi Leonard's lejr endnu, men når vi først har opdateret med dig, vil vi være sikker på at dele den. Husk afslappet brug af sneakers, New Balances er mere end bare livsstilsbrikker, meget mere faktisk. New Balance MRL 996-modellen har en standard tennisbygning, men er struktureret med en holdbar REVlite mellemsål og en Fantom Fit overdel, der smelter sammen med en let syntetisk ydelsesnet med et stærkere, understøttende syntetisk lag New Balance MRL 996 FU - Navy / Sølv er lavet med den førnævnte krop i et rent tofarvet look. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|
|
|
|